Vergunningen

Vormen van Vergunningen

-Jaarvergunning (Sportvisserij Nederland)
-Weekvergunning (Hengelsport Federatie Midden Nederland)
-Dag- en Weekvergunning van W.H.V. De Karper

Jaarvergunningen
(Sportvisserij Nederland)
.
-De verkoop van de jaarvergunning voor volwassenen en Jeugd kan geschieden via de online web site van
Sportvisserij Nederland. bestel de vispas online
-Of door middel van schriftelijke registratie bij Hengelsport Winkel Hooked on Fishing, Vredenseweg 27, 7101 LK Winterswijk.

Weekvergunning
(Hengelsport Federatie Midden Nederland)
.
Deze vergunning worden verkocht bij:
-Hengelsport Winkel Hooked on Fishing, Vredenseweg 27, 7101 LK Winterswijk.

Dag- en Weekvergunning van W.H.V. De Karper
Deze dag- en weekvergunning worden verkocht bij:
-Hengelsport Winkel Hooked on Fishing, Vredenseweg 27, 7101 LK Winterswijk.
-Recreatiepark Het Winkel, De Slingeweg 20, 7115 AG Winterswijk Brinkheurne
-DSZ Hartman-Stroet, Dierenspeciaalzaak, Beltrumsestraat 18 7141 AL Groenlo
-Starfishing-hengelsport,  Vierde broekdijk 49, 7122 JD Aalten

Dag- en Weekvergunning W.H.V. De Karper

Bij de Winterswijkse Hengelaars Vereniging “W.H.V. De Karper” kun je dag- en weekvergunning kopen. Dus ben je op vakantie in Winterswijk of wil je gewoon een aantal keer per jaar vissen in een van onze mooie verenigingswateren? Dan kun je bij W.H.V. De Karper zelf bepalen wanneer en hoe lang je mag vissen. Gemakkelijk en goedkoop dus!

Voor jeugd tot en met 13 jaar kost een dagvergunning 2024 € 3,00 en een week-vergunning 2024€ 5,00
Vanaf 14 jaar kost een dagvergunning 2024 € 5,00 en een week-vergunning 2024 € 15,00

Voor het vissen met een dag- of weekvergunning W.H.V. De Karper is GEEN vispas nodig.

Ben je van plan om geregeld een bezoek aan onze viswateren te brengen of wil je ook in andere viswateren in de buurt van Winterswijk vissen dan kun je beter een jaarvergunning in de vorm van de VISpas of een jeugdVISpas kopen. Hiermee ben je dan weer voordeliger uit!

Met de Dag- en Weekvergunning W.H.V. De Karper mag je van de onderstaande verenigingswateren gebruik maken::

• “De Puls”, gelegen aan de Badweg
• “Kolk Meddo”, gelegen aan de Groenloseweg (afslag Landweer)
• “Het Kloosterveld" gelegen aan de Blankersweg.

Enkele regels/beperkingen van de Dag- en Weekvergunning W.H.V. De Karper.

1: Per stek is maximaal één visser toegestaan.
2: Een visser mag op/vanaf 1 stek met 1 hengel vissen. Ook met zijn/haar tweede hengel wanneer deze is toegestaan.(*)
3: Iedere visser dient in het bezit te zijn van een Schepnet en een Onthaakmat, en deze te gebruiken indien nodig.
4: Je mag geen leefnet gebruiken.
5: Je mag niet op roofvis vissen.
6: Je mag GEEN vis meenemen.

* Enkel in de periode van 1 oktober t/m 31 januari mag men vissen met 2 hengels.
    •In deze tijd mag maximaal 1 hengel beaasd zijn met (dode)vis, stukjes dode vis, of kunstaas groter dan 2,5 cm voor het  vissen op roofvis

Naast de eigen viswateren van W.H.V. De Karper is er in Winterswijk nog een mooi, groot viswater: Het Hilgelo. Dit water staat in de landelijke lijst van viswateren, dus heb je een vispas dan mag je hier vissen.

Heb je geen vispas dan is er ook voor Het Hilgelo een weekvergunning (Hengelsport Federatie Midden Nederland)
verkrijgbaar.

De jaarvergunning, weekvergunning, en dag- of weekkaart zijn op bovenstaande adressen verkrijgbaar, of zie hiervoor de rubriek Verkoopadressen

Voor prijzen zie Prijzen Vergunningen