Zomercompetitie, wedstrijd 3

Inschrijfgeld 6 wedstrijden € 20.- Per wedstrijd € 5.-
• Wedstrijd 9.30 tot 13.30 uur
• Opgave verplicht
• De loting zal door de Wedstrijdcommissie vooraf gedaan worden en om 8.30 uur aan het hengelwater worden uitgedeeld. Kijk voor de exacte locatie of eventuele wijziging op www.whvdekarper.nl
• Er wordt gevist op gewicht en in 2 sectoren
• Leefnet verplicht. Deze moet minimaal 2.50 meter lang zijn.
• Tijdens de wedstrijden in het Twente kanaal en Oude IJssel is de hengelkeuze vrij. De andere wedstrijden worden gevist met alleen de vaste hengel. (max 11,5 meter)
• De prijsuitreiking vindt aansluitend plaats aan het wedstrijdwater.
• De eindstand wordt bepaald over 6 wedstrijden. (1 wedstrijd wordt afgeschreven)
• Het korps wordt na 6 wedstrijden samengesteld.

Indien er door omstandigheden niet gevist kan worden op het aangegeven wedstrijdparcours dan wordt de wedstrijd verplaatst naar een nader te bepalen vereningingswater.

Datum (en tijd) Zaterdag 03-06-2023 09:30 uur t/m zaterdag 03-06-2023 13:30 uur
Uiterlijke inschrijfdatum
Inschrijfgeld €5,00
Lidmaatschap vereist
Plaats Oude IJSSEL Schapenwei
N814 Brug Laag Keppel
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Heren, dames

Elke deelnemer dient zich uiterlijk 3 dagen vooraf gaand aan de wedstrijd aangemeld te zijn,
Aanmelden kan via de email: wedstrijden@whvdekarper.nl of via WhatsApp of telefoon nummer van Geert ten Hagen 0031(0) 6 12626384.

Organisator(en) HSV de Karper