Bram ten Brinke wint laatste wedstrijd en is kampioen

Zondag, 14 september 2014

Op 14 september is de laatste competitiewedstrijd van de jeugd gehouden. Hieraan hebben 17 junioren deelgenomen. De weersomstandigheden waren prima, de vis liet het echter een beetje afweten. In totaal werden er 73 vissen gevangen met een totaal gewicht van 2860 gram.

Bram ten Brinke wist met 20 vissen en 670 gram beslag te leggen op de eerste plaats. Kirina Raterink was tweede en Mathijs Hijink derde.

Na de laatste competitiewedstrijd kan de balans opgemaakt worden wie zich kampioen van 2014 mag noemen. Ook hier deed Bram ten Brinke goede zaken, door de winst in de laatste wedstrijd is hij naar de eerste plaats in het klassement geklommen en is dus KAMPIOEN.
Thijs Lankheet is tweede geworden en Mathijs Ebbers derde.