Visles voor groep 7B van de Bargerpaske

Vrijdag, 12 september 2014

Op 11 september hebben vrijwilligers van WHV de Karper een visles verzorgd voor groep 7B van de Bargerpaske. Deze eerste visles op de Bargerpaske is succesvol verlopen. Tijdens de ochtendsessie werd er uitgebreid aandacht besteed aan de leefomgeving van vissen en visherkenning. Ook werd geoefend met het onthaken van de de vis.

's Middags is de hele groep van 30 kinderen naar De Puls gefietst. Hier stonden in totaal 9 vrijwilligers klaar om de kinderen te helpen bij het vissen. Helaas vielen de vangsten wat tegen maar toch wist ongeveer de helft van de kinderen een visje te vangen. Voor velen was dit de eerste keer dat ze een vis wisten te vangen.
We kunnen terugkijken op een geslaagde visles en visexcursie.