Vijfde plaats voor Tom Damkot op NK Jeugd

Zondag, 7 september 2014

Op 6 september is het NK Jeugd gevist aan de Arkervaart bij Nijkerk. Twee jeugdleden van WHV de Karper hadden zich hiervoor weten te plaatsen. Tom Damkot deed mee in de C-categorie en Yannick Prinsen in de A-Categorie.

Om 7 uur zijn Tom en Yannick samen met de begeleiders Wilbert Mentink en Loran Kleine Schaars vertrokken vanuit Winterswijk. De loting was om 9:00 uur en om 10:00 uur kon de voorbereiding beginnen.
De wedstrijd duurde van 12:00 tot 15:00 uur.

Tom Damkot wist met 836 gram op een prima vijfde plaats in de C-categorie te eindigen. Een heel mooi resultaat.
Yannick Prinsen had 879 wat goed was voor een 20ste plaats binnen de A-categorie.

Uitslagen: