Zesde 55+ midweekwedstrijd: Jan ter Haar slaat opnieuw toe!

Donderdag, 21 augustus 2014

Op dinsdag 19 augustus werd de zesde 55+ midweekwedstrijd gevist, de eerste na de vakantie in 2014. Op deze regenachtige vismiddag verschenen toch weer 13 vissers aan de Meddose Kolk. Iedereen had er weer zin in, zo na de vakantie. Blij dat we weer beginnen werd er opgemerkt. Nieuw in het gezelschap was Hartwig Kuhlman. Zo pas jarig geweest en 55 geworden, was hij direct present en werd natuurlijk toegezongen.

De vis liet zich op veel plaatsen vanmiddag uiterst voorzichtig of zelfs niet verleiden tot een aanbeet. Toch wisten een paar vissers zelfs karper te vangen en daarmee de wedstrijd te beslissen. Zo ook good-old Jan ter Haar, die naast een karper ook nog 63 kleinere vissen wist te vangen. Na verluid heeft Jan de vakantie besteed aan een trainingskamp en dat was te merken ook. De overige vissers waren vanmiddag kansloos tegen hem. Klasse Jan! <br> <br>Niet onvermeld mag ook de prestatie van Willy Vierkant blijven. Willy wist een karper te haken en die met veel geduld in zijn netje te krijgen . Zo moet dat dus heren! <br>Ruim 16 kilo vis en 226 stuks werden er gevangen. <br> <br>De uitslag was als volgt: <br>J. ter Haar 64 stuks, 4040 gram <br> W. Vierkant, 1 stuk, 3130 gram <br>H. Kuhlman 40 stuks, 1110 gram <br>U. Tieben 17 stuks, 1850 gram <br>D. van de Graaf 32 stuks, 1070 gram <br> <br>Volgende wedstrijd is op 2 september aan De Puls, loten om 12.00 uur. <br> <br> <br>