Jan ter Haar wint ook tweede 55+ wedstrijd met overmacht!

Donderdag, 15 mei 2014

Op dinsdag 13 mei werd de tweede 55+ midweekwedstrijd gevist. Ondanks de nodige verhinderingen, verschenen toch weer 14 vissers aan Het Kloosterveld. Opnieuw toonden de deelnemers zich zeer gemotiveerd en gespitst op een goed resultaat. Alles werd uit de kast gehaald en niet zonder succes!

Bijna 10 kilo vis, in totaal 403 stuks werden er gevangen. Het was de middag van de kleine vis, slechts 1 brasem werd er gevangen en in de laatste minuut werd nog een karper verspeeld. Het medelijden met de ongelukkige visser was groot. Volop troostende woorden klonken over het water. Jammer…….!!! Opnieuw bleek goodold Jan ter Haar vanmiddag niet te verslaan, maar liefs 71 stuks wist hij te vangen.

De uitslag was als volgt:
Jan ter Haar71 stuks, 1200 gram
Uli Tieben 56 stuks,1250 gram
Clemens Brockötter 38 stuks, 1325 gram
Willem Vredenberg 38 stuks, 625 gram
Freek Wenink/Jan Beernink 34 stuks,700 gram/38 stuks,500 gram

Na loting ging Freek Wenink er met de vijfde prijs vandoor. Hij denkt eraan om stil te gaan leven nu het banksaldo weer is aangevuld. Voor Jan Beernink was er slechts de roem. Volgende keer beter Jan!

Volgende wedstrijd, op 27 mei, (Meddose Kolk).