U. Kotecki en N. Legters winnen tweede wedstrijd WHV de Karper

Donderdag, 15 mei 2014

Op zaterdag 3 mei hebben 35 leden van WHV De Karper deelgenomen aan de tweede wedstrijd van WHV De Karper. Deze wedstrijd werd gehouden in de Berkel bij Eibergen.

De vissers gingen na het loten de oude spoorbrug over waar de wedstrijdcommissie de nummers had geplaatst. Voor het A-vak was de rechterkant uitgezet, richting de fietsbrug. Dit waren de nummers 1 tot en met 20.
Het B-vak met de nummers 21 tot en met 40 konden richting Stokkersbrug. De verwachtingen waren niet positief te noemen omdat het ‘s nachts behoorlijk koud was geweest. Toch wisten bijna alle vissers één of meerdere vissen te vangen. Slechts twee vissers konden na afloop geen vis aanbieden aan de weegploeg.
In het totaal zijn er toch nog 168 vissen gevangen met een gewicht van 27.475 gram.

Winnaar van het B-vak werd U. Kotecki met 35 vissen en een gewicht van 3050 gram. tweede was H. Kuhlmann met 5 vissen goed voor 2700 gram. De derde plaats was voor G. Jotzo, hij kon 17 vissen aanbieden met een gewicht van 1900 gram.

N. Legters viste een eerste plaats in het A-vak met 28 vissen goed voor 1000 gram. R. Lickfeldt had 1350 gram en 18 vissen en werd tweede. R. Hiddink wist 11 vissen te vangen met een gewicht van 900 gram wat goed was voor de derde prijs.