Jeugd viswedstrijden

Donderdag, 8 mei 2014

Ook dit jaar zijn er weer jeugdwedstrijden bij WHV de Karper. De eerste wedstrijd is op 18 mei bij De Puls aan de Badweg. Tijdens deze wedstrijden zijn er meerdere jeugdbegeleiders aanwezig die je uitleg en tips zullen geven om meer vissen te vangen. Ook kunnen ze helpen bij het onthaken van de vis.

Na de wedstrijden zijn er altijd leuke prijzen te winnen.

Ook als je nog niet veel ervaring hebt ben je van harte welkom. Neem je stoeltje, hengel en leefnet mee. Als je geen leefnet hebt dan kun je deze lenen.

Lijkt het je leuk om mee te doen, kom dan op 18 mei naar De Puls. Om 9:00 uur is de loting en we vissen van 9:30 tot 12:00 uur. Aanmelden is niet nodig, mocht je vragen hebben mail dan naar jeugd@whvdekarper.nl of bel 0543-513162.