100 kg vis tijdens nachtwedstrijd

Zondag, 15 september 2013

Tijdens de 12 uurs nachtwedstrijd aan De Puls is er door 5 koppels in totaal meer dan 100 kilogram vis gevangen. Na een week van veel regen is het tijdens de wedstrijd grotendeels droog gebleven. De winnaars zijn Willy en Wilbert geworden met een totaal gewicht van 40,917 kg.

Tweede zijn Paul en René geworden met 28,013 kilogram. Tim en Martijn eindigde op de derde plaats met 19,242 kg.

Op de vierde plaats is het koppel Jan en Marko geëindigd met 7,121 kg en op de vijfde plaats met 6,250 gram zijn Robert en Rick geëindigd.