H. Kuhlman wint zesde wedstrijd

Zaterdag, 14 september 2013

Zaterdagmorgen togen 25 vissers naar De Berkel in Eibergen voor de zesde wedstrijd van WHV De Karper. De dag begon met regen, zodoende was er bij het loten voor de organisatie een droog plekje geregeld in de bus van één van de deelnemers. Toen iedereen aan de waterkant zijn visspullen in orde had en de paraplu op had staan, werd om tien uur het startsein gegeven.

Voor enkele vissers was het al snel duidelijk hoe de vangst zou worden, enkelen begonnen direct al goed te vangen, anderen moesten toch wel een hele tijd wachten.
Om even voor twaalven begon het droog te worden en werd het zweten in het regenpak, ook omdat de zon erbij kwam.
Na drie en een half uur vissen kon de weegploeg aan het werk. Bij enkele vissers moesten ze echt aan het werk.
H. Kuhlman wist 129 vissen te vangen met een totaal gewicht van 2250 gram en werd eerste. De tweede plaats was voor R. Hiddink, hij ving 83 vissen met een gewicht van 2200 gram. E. Wöhrmann kon 3350 gram aan vis aanbieden met 59 vissen.
J. Frontschak werd vierde met 3400 gram en 51 vissen. C. Slotboom had 64 vissen met een gewicht van 2700 gram, hij werd gedeeld vijfde samen met T. Bruning, 3800 gram met 42 vissen.
In totaal werden er 782 vissen gevangen met een totaal gewicht van 39000 gram.
Een hele goede score.

De stand na 6 wedstrijden waarvan de laagste is afgevallen luidt:
1. H. Kuhlman 450 pnt
2. W. Vredenberg 444 pnt
3. U. Tieben 440 pnt
4. P. Wöhrman 343 pnt
5. M. te Lintum 427 pnt

Klik hier voor de stand na 6 wedstrijden.

De volgende wedstrijd is 5 oktober in De Puls.