KOPPEL VISWEDSTRIJD 5 OKTOBER 2024

Woensdag, 11 september 2024

G.H.V. GOOR Organiseert voor de leden van de bevriende verenigingen uit Diepenheim, Laren-Lochem,Eibergen,Winterswijk en Gronau op zaterdag 5 oktober 2024 van 9.00 uur tot 13.00 uur.

KOPPEL VISWEDSTRIJD
Maximaal 40 koppels

Mensen,

Onze koppelwedstrijd van 5 oktober is verplaatst naar de Dochterensebrug vak C(Appelboertje) en eventueel vak D . Loting bij de Dochterensebrug
Kanaaldijk vak A en B zijn afgekeurd door Sportvisserij Oost Nederland wegens werkzaamheden tot april 2025

Dit is de gemakkelijkste route:
Navigatie intoetsen: Langeler Kanaaldijk 1 Lochem
Als je via Intratuin Lochem binnenrijdt bij de eerste rotonde rechtsaf naar de Stationsweg. Kanaalbrug over en links aanhouden richting Kwinkweerd.
Doorrijden tot 2e stoplicht bij Renaultgarage Hier rechtsaf N332 richting Laren
Bij stoplicht linksaf Rossweg
Daarna na ongeveer 1.5 km linksaf Nengersteeg
Daarna linksaf Dochterenseweg.
Dochterenseweg volgen tot Dochterensebrug

Vleesprijzen
Prijsverhouding 1 : 3

Inschrijfgeld € 15,-- per koppel

Loting om 8.00 uur aan het viswater bij de Crossbaan, Kanaaldijk te Lochem.

Hengelvrij, max. 1 hengel.
Aas en voer vrij m.u.v. vers de vase, gekleurde maden, slachtproducten en kleurstoffen. Gebruik en in het bezit hebben van voerkatapult is verboden.
Alle vis telt mee(behalve snoek,snoekbaars,meerval en paling)indien levend aangeboden.
Er wordt gevist op gewicht en onder voorbehoud in 2 vakken.
De prijsuitreiking is bij cafe Buddy’s in Goor.(schuin tegenover de sportvelden aan de Deldensestraat)

Opgave en inlichtingen vóór:
Vrijdag 20 september 2024
Bij: W. Stegeman - tel: 0547-362572