Verslag Jeugdwedstrijd 2024

Maandag, 24 juni 2024

Wat is er fijner dan heerlijk vissen met een stralende zon in je rug? Dat was het eerste geluk van vandaag, tijdens de jeugd viswedstrijd die WHV de Karper zondag 23 juni organiseerde.

13 fanatieke, jonge vissers hebben hun uiterste best gedaan de mooiste en grootste vissen uit het water te halen. Dit deden ze bij de Meddose Kolk.

Er was bijna geen tijd en ruimte voor iets lekkers of een drankje tussendoor, maar genoten hebben ze!

Na een paar spannende uren vissen, wegen en tellen zijn dit de feiten:
222 vissen gevangen in de A-categorie
40 vissen gevangen in de B-categorie

Totale gewicht in de A-categorie = 11kg en 991 gram
Totale gewicht in de B-categorie = 3kg 380 gram

Totaal gewicht in beide categorieƫn = 15kg 371 gram
Totaal aantal vissen = 262 vissen

En dat met 10 deelnemers in de A categorie en 3 deelnemers in de B categorie.

In de categorie A was de top 3 als volgt:
1. Jelte Hiddink
2. Jaimy Nijman
3. Larse Winters

En de podiumplekken in de categorie B:
1. Oscar van den Oostenkamp
2. Jesper Winters
3. Jorn Pothoff

De jeugdcommissie kijkt met veel voldoening terug om deze, op alle vlakken, stralende dag! We willen alle jeugdige vissers hartelijk danken voor hun enthousiasme.