Kai Freriks en Yannick Prinsen kampioen

Dinsdag, 10 september 2013

Zondag 8 september is de derde en laatste wedstrijd gevist van de jeugd competitie. Om 9:00 uur kwam de regen met grote hoeveelheden naar beneden en daarom is de loting drie kwartier uitgesteld. Ondanks het slechte weer waren er toch nog 14 kinderen naar de laatste wedstrijd gekomen.

Tijdens de wedstrijd is het grotendeels droog gebleven.

Er werd redelijk goed gevangen, bij de C-jeugd was het totaal 1443 gram met 45 vissen en bij de B-jeugd werd door de twee deelnemers in totaal 19 vissen gevangen met een totaal gewicht van 2769 gram.

De laatste wedstrijd werd gewonnen door Kai Freriks en Yannick Prinsen. Beide zijn ze ook in de einduitslag eerste geworden en daarmee jeugdkampioen, Kai Freriks van de C-jeugd en Yannick Prinsen van de B-jeugd.

Klik hier voor de eindstand en de uitslag van alle wedstrijden

Klik hier voor de foto's van de laatste wedstrijd