Wim Vredenberg wint 55Plus wedstrijd

Dinsdag, 9 april 2024

Lang dacht Wim dat zijn leefnet bijna leeg zou blijven, maar een half uur voor het eind wist hij toch nog een mooie brasem te vangen.

16 Vissers waren naar De PULS gekomen om de 1e wedstrijd  uit de serie van negen wedstrijden in de 55Plus-competitie te vissen.

De weersomstandigheden waren redelijk, af en toe een zonnetje afgewisseld met een stevige en frisse wind.
Direct na het beginsignaal werden de eerste voorntjes gevangen en dat beloofde veel goeds, maar na een uurtje viel de vangst bijna stil.
Jos Bloemers kon als snel 2 mooie zeelten op zijn vangstlijst bijschrijven, bij de overige vissers bestonden de vangsten voornamelijk uit mooie voorns, alleen Wim Vredenberg wist tegen het eind van de wedstrijd  toch nog een mooie brasem te vangen.
Deze was dan ook zwaar genoeg om daarmee de wedstrijd te winnen. Helaas bleven ook 2 vissers zonder vis.
Nadat de weegploeg de vangsten gewogen en netjes weer in het water terug hadden gezet kon de stand opgemaakt worden.

1 Wim Vredenberg  1950 gram
2 Jos Bloemers       1870 gram