Van de bestuurstafel.

Woensdag, 6 maart 2024

Maandag 4 maart vergaderde het bestuur. Het belangrijkste agendapunt was de voorbereiding van de Ledenvergadering van 18 maart a.s. De agenda voor de vergadering staat inmiddels op de website. Uiteraard zijn wij ook nu al beschikbaar om eventuele vragen - al dan niet - over de agenda te beantwoorden.

Verder is veel aandacht besteed aan het voornemen om een enquête onder de leden te houden. Een eerste idee hierover wordt de komende weken verder uitgewerkt. Het is de bedoeling de enquête in mei uit te zetten. Voor de leden is het van belang dat zij - voor zo ver zij dat niet hebben - op de site van Sportvisserij Nederland een account aanmaken waar zij het emailadres vermelden. Alleen dan is deelname aan de enquête mogelijk.
De oproep in de ledenvergadering van 16 oktober vorig jaar heeft - naast kandidaten voor het bestuur - ook kandidaten opgeleverd voor de Jeugdcommissie en de Controlecommissie. Het bestuur heeft betrokkenen inmiddels benoemd. De komende periode zullen met de commissies afspraken worden gemaakt over de plannen in 2024. Zo zullen er - vrijwel zeker - dit jaar ook weer controles worden uitgevoerd door onze eigen Controlecommissie. De controles door Globe Security gaan ook gewoon door.
Over iets meer dan een week - om precies te zijn op 18 maart - is er de Ledenvergadering. Alles is er klaar voor. Nu jullie nog. Kom op 18 maart naar Frerikshof en praat met ons mee over "onze vereniging De Karper".
Wij zien er naar uit.