Wedstrijdverslag Hooked on Fishing cup 2023

Zondag, 17 september 2023

Hooked on Fishing cup 2023

Op 17-09-2023 was het weer zover, de Hooked on Fishing cup ging weer van start!
Samen met Bert Oonk van Hooked on Fishing organiseerde de jeugdcommissie deze jaarlijkse cup.
Ondanks een enkele druppel leek het een mooie, droge en windstille dag te worden. Perfect visweer!

Langzamerhand drupten de deelnemers binnen. Het animo bleek hoog, er waren er meer als vorig jaar!
Rond een uur of 09:00 kon de loting beginnen en gingen alle deelnemers naar hun stekken toe.

Om 09:30 uur mochten de hengels uitgegooid worden en ving men al snel vis. Er werd vooral blankvoorn en een enkele bliek gevangen.
Eén van de deelnemers had de slag te pakken en gebruikte zijn lijn als “dropshot”. De ene naar de andere baars werd hiermee vakkundig uit het water getakeld.

Om precies 12:00 uur was het einde wedstrijd en kon het tellen en wegen beginnen.
Na het wegen ging de prijsuitreiking van start. Onder de jeugd van 8 t/m 13 (cat. A) was Jaimy Nijman de winnaar.
Bij de jeugd van 14 t/m 21 jaar (cat. B) was het Jorn Pothoff. Beide heren gingen er met de wisselbeker en een mooie hengel vandoor. Verder kreeg iedereen een zak voer. Daarna is er met de hele groep nog onder het genot van een patatje afgesloten.

We willen in het speciaal nog even iedereen bedanken die heeft meegeholpen met de organisatie.
Iedereen heeft zijn best gedaan om de jeugd weer aan de waterkant te krijgen. Wij hopen ook alle vissers volgend jaar weer te zien in het seizoen 2024!

Klik hier voor de foto's.