E X T R A - L E D E N V E R G A D E R I N G

Donderdag, 10 augustus 2023

In de Ledenvergadering van 20 maart jl. is o.a. aan de orde geweest dat er in het najaar mogelijk een extra Ledenvergadering moet worden gehouden omdat de statuten van de Karper aangepast moeten worden.

-Aanpassing is nodig, enerzijds omdat voldaan moet worden aan de nieuwe bepalingen van de Wet Bestuur en Toezicht Rechtspersonen, maar ook om een bepaling toe te voegen die het zg. dubbele lidmaatschap - dus zowel het lidmaatschap van de Karper, als dat van Sportvisserij Nederland - nader regelt. Daarnaast zijn er wat kleine aanpassingen die meegenomen zullen worden.

-Een ander belangrijk onderwerp waar het bestuur opnieuw met de leden over van gedachten wil wisselen is de samenstelling van het bestuur. Ondanks de vele oproepen lukt het ons maar niet mensen te vinden die in het bestuur van onze vereniging zitting willen nemen. Het is echt TWEE voor TWAALF. Er moeten mensen komen die het stokje willen overnemen. Het voortbestaan van onze vereniging is een serieuze zorg. Binnenkort ontvangen de leden een brief waarin nog eens uiteengezet wordt hoe urgent de situatie is.
Reserveer 16 oktober al vast in je agenda, immers zonder actieve leden geen vereniging.