Verslag Jeugd vakantiewedstrijd 2023

Woensdag, 19 juli 2023

Vakantiewedstrijd de Puls

Eerder vandaag, woensdag 19 juli hield de Karper weer haar jaarlijks terugkerende Jeugdvakantiewedstrijd bij de Puls- aan de Badweg in Winterswijk. Iedereen jonger dan 21 jaar - lid of geen lid van de Karper - kon daaraan meedoen. Om 9.00 uur verzamelden zich 35 enthousiaste vissertjes aan het water. Na het verdelen van de materialen ging iedereen naar zijn stek. Om 10.00 uur precies gaf wethouder Wassink het startschot en kon de wedstrijd beginnen. Natuurlijk was er waar nodig hulp van onze vrijwilligers. Al snel werden de eerste vissen gevangen. Uiteindelijk bleek dat bijna iedereen een of meerdere vissen heeft kunnen vangen. Veelal waren het voorns, een enkele wat grotere baars, een paar brasems en zelfs een grote karper. De eerste plek werd gedeeld. Zij hadden beide 7 vissen. Alle anderen werden tweede. Zo was het ook dit jaar weer een geslaagde dag en konden de kinderen met een glimlach en een mooie medaille weer huiswaarts - of naar het vakantieadres - terugkeren.

Een fijne vakantie en - natuurlijk - tot volgend jaar.

Klik hier voor de foto's