Verslag Jeugdwedstrijd 2023

Zondag, 11 juni 2023

Jeugdwedstrijd 2023

Vandaag organiseerde W.H.V. de Karper de Jeugdwedstrijd van 2023. Het beloofde een zeer zonnige dag te worden. Voor de één perfect visweer, voor de ander niet uit te houden… Na de loting verspreidden de deelnemers zich over de vijver. Net als de hengels werden ook de parasolletjes opgetuigd. Het duurde niet lang voordat er vis op de kant was. I.v.m. de warmte werd er het meeste op half water of bovenin gevangen. Na 2 uur vissen zat de tijd erop en gingen we wegen. De soorten bestonden vooral uit blankvoorn, brasem en een aantal karpers. Na het wegen ging de prijsuitreiking van start. De top 3 bestond uit: nr1. Jorn Pothoff, met 56 vissen en 3710 gram, nr2. Lucas Hummelink met 22 vissen en 3960 gram én nr3. Jespe Winters met 25 vissen en 960 gram. Top gedaan allemaal en tot de volgende keer aan de waterkant!

Jeugdcommissie W.H.V. de Karper