Uitslag Dameswedstrijd W.H.V. De Karper Zondag 25-06-2023

Maandag, 26 juni 2023

Onder een werkelijk een stralende zon en heerlijke tropische temperaturen werd voor de tweede keer na corona de dameswedstrijd van De Karper gevist, en dat moet gezegd worden er waren een handvol fanatiekelingen die deze wedstrijd niet aan zich voorbij lieten gaan.

En mede door de schaduw die zich aan de weidekant bevond waren daar ook de steknummers uitgezet, bijna iedereen kon in de schaduw zitten behalve 1 plek was de parasol een welkome gast aan de waterkant. Vlak voor de loting om half een werd er genoten van koffie en cake waarna door loting de steknummers bekend werden gemaakt en ieder zich naar zijn nummer begaf, en stipt om 13.00 uur het sein werd gegeven voor begin wedstrijd, maar de verwachtingen waren hoog gespannen omdat er toch her en der voor die tijd geoefend was maar ja resultaten tellen alleen met de wedstrijd en die werd het op stek nummer 13 lagen de brasems voor het oprapen en stek nummer 14 deed ook goed mee, de lagere nummers vingen wel wat aardig geen kiloknallers ,steknummer 11 wist toch een tweetal F1 bij de lurven te pakken, al met al wist iedereen zijn visje te vangen en werd het ondanks de lage opkomst toch nog een leuke visdag voor de dames deelnemers met als uitslag en tevens de grootste vis.
Onder het genot van een verfrissend drankje werd begonnen met de prijsuitreiking en die is,

1 Joyce Tankink 11660 gram Tevens de grootste vis een brasem met een lengte van 54 cm en de wisselbeker
2 Mevr Kolkman 2950 gram
3 lydia Breed 1760 gram
4 Roeffie Bukovac 1690 gram
5 Ania Opon 111 gram

Al met al was een geslaagde middag met speciale dank voor de hulp van koffie wegen ed Jan Talen namens de werkgroep , voor deze mooi verlopen wedstrijd misschien komt er een vervolg 2024.

De organisatie was in handen van Ruud en Dick van de Graaf