Van de bestuurstafel.

Dinsdag, 7 maart 2023

Maandag 6 maart was er weer een bestuursvergadering. Een korte vergadering deze keer. De laatste punten voor de Ledenvergadering van 20 maart a.s. werden besproken. De agenda staat inmiddels op de website en op Facebook. Als er nu al vragen over de agenda zijn, laat het ons dan weten. Natuurlijk kan dat ook tijdens de vergadering. Jij komt toch ook?

Over de controles van het komende jaar is van gedachten gewisseld. In de ledenvergadering zullen wij daarop nog een toelichting geven. De uitkomsten van het overleg met de coördinatoren van de wedstrijden werd besproken. Alle activiteiten voor het komende jaar staan in de steigers. Hier en daar hebben we nog wat personele problemen. Het tekort aan vrijwilligers blijft ons parten spelen. Als je een bijdrage wilt leveren, meld je aan. Alleen dan kunnen we onze plannen waarmaken.
Verder konden we vaststellen dat alle onderhoudswerkzaamheden aan onze viswateren inmiddels afgerond zijn. In Meddo zal nog een gedeelte enkele weken gesloten blijven om het gras nog even te laten groeien.
Wil je meer weten of een keer een bestuursvergadering bijwonen, laat het ons weten.
Graag zien we jullie op de Ledenvergadering op 20 maart bij Hotel-Restaurant Frerikshof.