Vakantiewedstrijd voor de jeugd op 30 juli

Donderdag, 11 juli 2013

Op dinsdag 30 juli is er weer een Jeugd Vakantiewedstrijd bij de retentievijver aan het eind van de Vreesweg. De wedstrijd is voor kinderen van 8 tot en met 15 jaar. Er mag alleen met vaste stok van maximaal 5 meter gevist worden. Alleen het aantal vissen telt, er is geen leefnet nodig.

De wedstrijd is van 18:30 tot 20:00 uur, de loting is om 18:00 uur aan het water.

Lijkt het je leuk om mee te doen kom dan op dinsdag 30 juli om 18:00 uur naar de vijver, aanmelden vooraf is niet nodig. WHV de Karper zorgt voor begeleiders, ook als je nog niet veel ervaring hebt kun je dus meedoen.