Morgner wint 5de wedstrijd WHV De Karper

Dinsdag, 9 juli 2013

Zaterdag 6 juli is de 5de wedstrijd van de zomer competitie gevist van WHV De karper. De wedstrijd vond plaats aan de Oude IJssel in Laag Keppel. Deze keer voor het eerst onder zomerse omstandigheden was al snel voor velen duidelijk dat het een moeilijke wedstrijd zou worden. Veel zon weinig vis.

Toch kon na 3,5 uur worden vastgesteld, dat enkele vissers toch een goed resultaat hadden geboekt.
In totaal wisten de 31 vissers 84 vissen te vangen met een totaal gewicht van 23650 gram.
Zo wist Dhr. Morgner toch nog 9 vissen te vangen met een gewicht van 8000 gram. Gedeeld tweede werden H. Wiegerinck met 2 vissen en 2500 gram en R. Hiddink met 15 vissen wat goed was voor 1850 gram.
De vierde plaats was voor B. Oonk, hij ving een mooie zeelt met een gewicht van 2500 gram. Op plaats vijf eindigde M. Giesen, ook hij had één vis met een gewicht van 2150 gram.
Dit was tevens de laatste wedstrijd die meetelde voor het plaatsen voor het korps. Van de vijf geviste wedstrijden valt het slechtste resultaat af. De vijf best geplaatste vissers zijn:
1. W. Vredenberg 361 pnt
2. U. Tieben 358 pnt
3. P. Wöhrmann 354 pnt
4. M. te Lintum 351 pnt
5. H. Kuhlmann 350 pnt

De volgende wedstrijd staat voorlopig gepland op 14 september 2013 bij de spoorbrug in Eibergen.

Klik hier voor de stand