Van de bestuurstafel.

Vrijdag, 14 oktober 2022

Op 3 oktober jl. vergaderde het bestuur. Een paar punten ter informatie.

Het wedstrijdseizoen 2022 zit er bijna op. Het bestuur heeft de gang van zaken in 2022 - met in achtneming van de Coronaperikelen - besproken en besloten een uitgebreide evaluatie te houden. Inmiddels heeft met de eerst betrokkenen een gesprek plaatsgevonden. De opmerkingen en suggesties zullen worden meegenomen in het programma voor 2023.
Ook met de Jeugdcommissie heeft een overleg plaatsgevonden. Met hen is gesproken over de plannen voor 2023.
Met de Controlecommissie vindt binnenkort overleg plaats.
Het Jaarplan en de Begroting voor 2023 waren onderwerp van gesprek. Met in achtneming van de uitkomst van het overleg met Wedstrijdcommissie, Jeugdcommissie en Controlecommissie zal in november worden gekeken welke plannen in 2023 zullen kunnen worden uitgevoerd. In de bestuursvergadering van 12 december a.s. zullen die dan worden vastgesteld en op 20 maart 2023 ter goedkeuring worden voorgelegd aan de Ledenvergadering. De contributie zal in 2023 niet worden verhoogd.
De Verenigingslijs Viswateren 2023 is inmiddels vastgesteld en aangeboden bij de drukker. Zoals bekend ontvangen jullie eind dit jaar de VisPas 2023. Daarin staat in ieder geval ook de datum voor de Ledenvergadering 20 maart 2023. Noteer de datum al vast. De eerstvolgende bestuursvergadering is 7 november.