Hooked on Fishing cup 2022

Zondag, 18 september 2022

Ook dit jaar mochten wij samen met Bert Oonk van Hooked on Fishing, de Hooked on Fishing cup organiseren. Tevens onze laatste jeugdwedstrijd van het seizoen.

Karakter, dat is wat de jeugd voor deze jeugdviswedstrijd nodig had.
Na een lange tijd van droogte viel er vandaag namelijk meer regen op de deelnemers, dan dat er water in de Puls van W.H.V de Karper zat.

Om 09:30 uur mochten de hengels uitgegooid worden om de felbegeerde wisselbeker te bemachtigen. Hier en daar werden er wel een paar visjes gevangen, maar door de weersomslag was het een moeizame wedstrijd. Om precies 12:00 uur was het einde wedstrijd en kon de telling en weging beginnen.

Onder de jeugd van 14 t/m 21 (cat. B) visten alle deelnemers hetzelfde aantal punten. Bij een gelijk aantal punten is het totaalgewicht doorslaggevend.
Daarom mag onze Deutsche freund Paul Möllenbeck dit jaar met ruim 3kg zich kampioen noemen.
Bij jeugd t/m 13 jaar (cat. A) was het Jorn Pothoff die met de wisselbeker naar huis ging.

We willen in het speciaal nog even iedereen bedanken die hebben meegeholpen met de organisatie. Dit seizoen heeft iedereen zijn best gedaan om de jeugd weer aan de waterkant te krijgen. We hopen daarom iedereen ook volgend jaar weer terug te zien.

voor foto's zie Fotoalbum of klik hier