3e Jeugd vakantiewedstrijd uitslag

Vrijdag, 16 september 2022

Zondag 4 september stond de 3e en laatste jeugdwedstrijd gepland. Om 9.00 uur stonden de vissers klaar voor de loting.

Nadat het start signaal klonk werden de eerste vissen al snel gevangen.
Richting het einde van de wedstrijd zag je steeds meer vissers die ook de grotere vissen gevangen kregen.

Na het wegen en tellen van alle vissen is het tijd voor de prijsuitreiking.

1e  Jorn Pothof met 6880 gram en 19 vissen
2e  Jip te Kolstee met 4170 gram en 11 vissen
3e  Jelte Hiddink met 2950 gram en 13 vissen
4e  Oscar van den Oosterkamp met 1030 gram en 15 vissen
5e  Siebe Lobeek met 620 gram en 2 vissen

In totaal is er een gewicht van 15650 gram gevangen en 60 vissen! Een super mooi resultaat!💪🏼🎣

Omdat dit de laatste wedstrijd was, is ook de balans opgemaakt voor de wisselbeker. Er waren nog een aantal vissers die hier kans op maakten. Uiteindelijk heeft 🥇Jorn Pothoff dit seizoen gewonnen! Tweede werd 🥈Jip te Kolstee en derde 🥉Jelte Hiddink.

Gefeliciteerd toppers!

Na afloop was er voor iedereen een heerlijk patatje met een snack van cafetaria Rooks. Daarna ging iedereen moe maar zeker voldaan terug naar huis.