Henk Aalbers wint de 6e - 55 Plus wedstrijd

Dinsdag, 21 juni 2022

Dit keer was het “Kloosterveld” het strijdtoneel voor de 55 Plus wedstrijd. Afgelopen maandag had de onderhoudsploeg de stekken, speciaal voor deze wedstrijd, mooi en ruim gemaaid zodat iedereen zonder obstakels zijn wedstijd kon vissen.

Ook het weer was de vissers dit keer goed gezind geen stortbui maar een aangename temperatuur en een prettig zonnetje.
In het totaal werd er door de 8 deelnemers 16,2 kilo vis gevangen.

Henk Aalbers die geluks-stek nr. 13 lootte wist hier dan ook de meeste vis te vangen, enkele mooie brasems mochten de binnenkant van zijn leefnet bekijken, totaal goed voor 4320 gram.
Theo Bruning legde beslag op de 2e plaats met 2820 gram en Bertus ten Harkel pakte met heel veel voorns de 3e plek – 2530 gram.

Na afloop werden alle vissen weer netjes teruggezet in het water van het prachtige “Kloosterveld”

De volgende 55 plus wedstrijd wordt gevist op 23 augustus in de “Kolk Meddo”