Eindelijk weer een Kringwedstrijd

Woensdag, 1 juni 2022

Eindelijk kan er 12 juni weer een Kringwedstrijd worden gehouden.

De afgelopen twee jaar kon dat door de Coronamaatregelen niet door gaan.
De organisator van de wedstrijd is dit jaar Hengelsportvereniging Het Voorntje Eibergen. De wedstrijd vindt plaats 12 juni in Eibergen bij de Spoorbrug en is van 8.00 – 12.00 uur. De loting is om 6.45 uur in het Schietlokaal op de Mors. Het lokaal is vanaf ca. 6.00 uur open. Na afloop van de wedstrijd vindt daar ook de prijsuitreiking plaats.
Voor deelname dient men zich vooraf – tot uiterlijk 10 juni a.s. – op te geven bij Gerrit te Spenke. Dat kan per email: spenke@caiway.nl of per telefoon: 0545 261366.
Voor mensen die slecht lopen of ademproblemen hebben zijn er beperkte parkeermogelijkheden op de Bleek (woonwijk).
Voor vragen kunt u eveneens mailen of bellen naar Gerrit te Spenke.