Willem Vredenberg, niet te verslaan bij vierde 55+ wedstrijd

Zondag, 16 juni 2013

Willem Vredenberg was opnieuw de niet te kloppen man. Hij wist aan een onderlijntje van 0,10 een karper van meer dan 5 kilo te vangen. De overige vissers konden daar niet tegenop en Willem won dan ook deze wedstrijd met overmacht.

In totaal is er ruim 12 kilo vis gevangen, 115 stuks door 10 vissers. Iedereen had vis. Het weer was uitstekend, misschien zelfs iets te zonnig en warm. Dat maakte vissers en vissen wat minder actief dan gewoon.

Aardig was de combinatie met schooljeugd aan de Puls. Zij hadden in de ochtend visles gekregen en mochten in de middag het geleerde in praktijk brengen. Een aantal seniorleden van De Karper was daar druk mee. Ook de jeugd wist deze middag de nodige vis te vangen, een aantal zelfs meer dan enkele 55+ vissers……. Ook maar naar les dus!!!

Uitslag:
1. Willem Vredenberg 6650 gram, 8 stuks
2. Uli Tieben 1800 gram, 30 stuks
3. Clemens Brockötter 1400 gram, 32 stuks
4. Willem Terhorst 700 gram, 10 stuks
5. Jan ter Haar 500 gram, 10 stuks

Volgende 55+ wedstrijd: 25 juni, Kotten!

klik hier voor de foto's van de 55 + wedstrijd

Klik hier voor de foto's van de visles van school De Vlier