Ulli Tieben wint 55 Plus wedstrijd

Dinsdag, 10 mei 2022

Mooie vangsten bij de 55 Plus wedstrijd in “Kolk Meddo”

15 vissers mochten plaats nemen aan de prachtig gerenoveerde “Kolk Meddo”, de stekken waren zo uitgezet dat iedereen ruim plek had om de vissen naar zich toe te lokken.
Het internationale veld aan deelnemers was hoopvol gestemd en rekende op veel vis. Het weer zat mee en de vis had zich afgelopen dagen goed laten zien.
Toch bleef bij een aantal vissers het net leeg, heel anders was het bij Ulli Tieben die maar liefst 5130 gram ving en daar mee de wedstrijd op zijn naam mocht schrijven.
De top vijf bestond dit keer uit vier Duitse vissers en alleen Hans Bax wist zich hier tussen te wringen met 2890 gram, goed voor de 2e plek.
In het totaal werd door 10 vissers 18.09 kilo vis gevangen.

Uitslag

1 Ulli Tieben                5130 gram
2 Hans Bax                 2890 gram
3 Hartwich Kuhlmann 2570 gram
4 Theo Brüning           1850 gram
5 Peter König              1450 gram

Voor de winnaars waren er weer mooie waardebonnen van Hooked on Fishing.

De volgende 55 Plus wedstrijd wordt gevist op 24 mei in “De Puls “