Zevende wedstrijd senioren competitie

Zaterdag, 1 oktober 2011

Louis Medze wint zevende wedstrijd senioren competitie

De 7e en tevens laatste viswedstrijd van het zomerseizoen was er weer een om snel te vergeten, tenminste wat de vangst betreft.

Door de berichten over de goede vangsten tijdens de voorgaande dagen en dan ook nog een zomerse herfstdag waren de 20 deelnemers voor aanvang van de wedstrijd in de veronderstelling dat het wel eens een hele mooie visdag kon worden.
Echter al snel werd duidelijk dat de vis zich zeer moeilijk liet vangen en zelfs 3 vissers hielden het net helemaal droog.

Slechts 7 kilo vis was na 3,5 uur vissen het resultaat, Louis Medze wist met een flinke karper en nog 9 kleinere vissen samen 2600 gram de wedstrijd te winnen, Roger Lickfeldt pakte de 2e plek met 29 vissen samen 950 gram en Jan ter Haar met één brasem van 1450 gram de 3e plek.