Derde 55+ wedstrijd: Prachtig weer, veel vis!

Woensdag, 29 mei 2013

Dinsdag 28 mei werd de derde 55+ wedstrijd gevist in Kolk Meddo. Het weer was prachtig en lokte 13 vissers naar ons viswater. Gedurende de wedstrijd leek het af en toe wel op een striptease. Steeds meer kledingstukken werden uitgetrokken….Helaas verschenen alleen mannelijke deelnemers aan de start!

Pechvogel van de middag was Harry Sperwien, maar liefs vijf karpers bleken (veel) sterker dan Harry’s vislijn. De vaardigheid om van lijn te wisselen is enorm toegenomen…..In totaal werd er er 11 kilo vis gevangen, in totaal 364 stuks. Veel kleine vis die middag en een enkele brasem en karper.

De uitslag was als volgt:
1.Henk Schepers 2650 gram, 61 stuks
2. Clemens Brockötter 1100 gram,66 stuks
3.Bertus Oonk 3050 gram, 27 stuks
4. .Jan ter Haar 750 gram, 66 stuks
5. Uli Tieben 800 gram, 56 stuks

Volgende wedstrijd is op dinsdag 11 juni in De Puls.