Hartwich Kuhlmann grote winnaar 55 Plus wedstrijd

Woensdag, 22 september 2021

Dinsdagmiddag werd in “De Puls” alweer de laatste 55 plus wedstrijd van 2021 gevist. 13 vissers waren ruim op tijd aanwezig en kon er eerder geloot worden voor de plekken en omdat daardoor de deelnemers om 12.45 uur al klaar zaten kon de wedstrijd een kwartier eerder beginnen.

Deze middag bleek maar weer als je op een stek in de zon zat had je ook meer vis op de plek, met name Hartwich Kuhlmann op steknummer 18 wist hoe de vis het best gevangen kon worden, hij ving maar liefst 8510 gram aan de vaste hengel, waarvan enkele forse karpers.
Op steknr.19 zat Bertus ten Harkel hij moest ondanks de vele trainingssessies in de afgelopen week met 3290 gram genoegen nemen.
Theo Bruning op steknr.1 wist 3200 gram te vangen en Willem Vredenberg gezeten op steknr.16 kon 3180 gram aanbieden, Ulli Tieben zat net om de hoek op steknr.12 deze was goed voor 2660 gram.
De totale vangst was na het wegen van alle vissen ruim 29 kilo.

Na afloop van de wedstrijd mochten de 5 beste vissers een waardebon van Hooked on Fishing in ontvangst nemen.
(Bert Oonk van Hooked on Fishing bedankt voor de support in 2021)

De organisatie had gezorgd voor een “hapje en drankje” zodat er nog even nagepraat kon worden over de wedstrijd enz. enz.

Hopelijk kan er in 2022 weer een volledige wedstrijd agenda gevist worden.