Ledenvergadering maandag a.s.

Woensdag, 15 september 2021

Maandag 20 september a.s. is er dan eindelijk weer een Ledenvergadering.

Inloop vanaf 19.00 uur. De volledige agenda met bijlagen ligt vanaf dat moment ter inzage. De vergadering begint om 20.00 uur. Locatie: Fletcher Hotel-Restaurant Frerikshof (ingang zijkant met borden aangegeven) , Frerikshof 2, Winterswijk.
Er gelden nog wel een aantal regels, waarvan jullie dringend vragen die in acht te nemen.
Als je verkouden bent of anderszins klachten hebt, blijf thuis. Kom alleen als je gevaccineerd bent of over een negatieve testuitslag beschikt. Houd 1,5 meter afstand. Je hoeft je niet vooraf aan te melden.

Jij komt toch ook ?