Ledenvergadering 20 september 2021

Zaterdag, 4 september 2021

Eindelijk is het dan zo ver. We kunnen weer een ledenvergadering houden. Deze vindt plaats op maandag 20 september a.s. om 20.00 uur (inloop vanaf 19.00 uur) bij Fletcher Hotel-Restaurant Frerikshof (ingang zijkant met borden aangegeven) , Frerikshof 2, Winterswijk.

Er gelden nog wel een aantal regels, waarvan jullie dringend vragen die in acht te nemen.
Als je verkouden bent of anderszins klachten hebt, blijf thuis. Kom alleen als je gevaccineerd bent of over een negatieve testuitslag beschikt. Houd 1,5 meter afstand. Je hoeft je niet vooraf aan te melden.
Bij binnenkomst wordt je gevraagd de presentielijst te tekenen, je krijgt dan koffie aangereikt en kunt een plekje te zoeken in de vergaderzaal.
Tijdens de hele vergadering – inclusief de pauze – mag je je plaats niet verlaten.
Alleen onder deze voorwaarden mogen we de vergadering houden. We rekenen op jullie medewerking en zien er naar uit jullie weer te ontmoeten.
De volledige agenda met bijlagen ligt op 20 september vanaf 19.00 uur voor jullie ter inzage.

Klik hier voor de agenda