Hartwich Kuhlmann beste visser

Dinsdag, 24 augustus 2021

Vis laat zich moeilijk vangen tijdens de 55 plus wedstrijd

Op de mooiste en zonnigste dag van de week werd in de Kolk Meddo de 55 plus wedstrijd gevist.
De organisatie had er voor gezorgd dat de stekken voor de13 deelnemers over de hele Kolk Meddo verdeeld waren en iedereen ruim plek had om veel vis te vangen, al snel bleek dat het niet eenvoudig zou worden om het leefnet te vullen. De grote vis liet zich sporadisch vangen en vaak moesten het aantal kleine vissen het gewicht brengen.
In het totaal werd er 12 kilo en 570 gram gevangen, gemiddeld per deelnemer net geen  kilo.

Uitslag
1 Hartwich Kuhlmann   2150 gram
2 Ulli Tieben                 1420 gram
3 Dick van de Graaf     1240 gram
4 Bertus ten Harkel      1180 gram
5 Jörg Frontschak        1120 gram

De volgende 55 Plus - wedstrijd wordt op dinsdag  7 september gevist in het Kloosterveld te Kotten.

Men dient zich voor deze wedstrijd uiterlijk 4 september aangemeld te hebben via E-mail  ahardiek46@hotmail.com