Willie Vierkant wint 55 Plus wedstrijd.

Woensdag, 28 juli 2021

Kolk Meddo was dinsdagmiddag het strijdtoneel voor de 14 deelnemers aan de 55 Plus viswedstrijd.

Zoals gewoonlijk worden voor aanvang de resultaten van eerdere vissessies besproken maar dit keer ging het vooral over het weer, alle weer- en buien-apps werden vergeleken en bij de een ging het om 15 uur regenen en bij de ander zou het om 17 uur gaan onweren, niets van dat alles, het bleef gelukkig droog en hoefde de wedstrijdleiding de wedstrijd niet vroegtijdig te eindigen.

De visstekken waren mooi over de Kolk verdeeld en ieder had voldoende ruimte om zijn leefnetje te vullen, de vissen leken gezien de vele blaasjes op het water actief en iedereen was hoopvol gestemd.
Toch moesten enkele deelnemers de weegploeg teleurstellen met een leeg net.

Heel anders was het voor Willie Vierkant, vissend op zijn karakteristieke manier wist hij maar liefst 3370 gram te vangen en daarmee de wedstrijd te winnen.

Na 3.5 uur vissen was de totale vangst van 13,84 kilo een beetje teleurstellend maar uiteindelijk was iedereen het er over eens dat het weer een leuke wedstrijd was en de gezelligheid soms net zo leuk is als veel vangen.
Uitslag:

1 Willie Vierkant           3370 gram
2 Bertus ten Harkel      2260 gram
3 Henny van Doorn     2110 gram
4 Hartwich Kuhlmann  1540 gram
5 Jorg Frontschak          890 gram

De volgende 55 Plus wedstrijd is gepland op 24 augustus.