Nieuws over de Zomercompetitie 2021 wedstrijd 5 op 3 juli a.s.

Vrijdag, 18 juni 2021

De Coronamaatregelen zijn inmiddels voor een deel versoepeld, waardoor het weer mogelijk is om wedstrijden te organiseren.

Zoals bekend was al dan niet door gaan van wedstrijden niet alleen afhankelijk van de Coronamaatregelen, maar ook van het al dan niet beschikbaar hebben van voldoende vrijwilligers die de wedstrijden kunnen organiseren.
Ook wat dat betreft is er – echter alleen nog maar voor deze wedstrijd – een oplossing. Er hebben zich voldoende mensen aangemeld om deze wedstrijd door te kunnen laten gaan.
Er is echter een ander probleem. De oevers langs de Berkel bij de Spoorbrug in Eibergen zijn nauwelijks toegankelijk, waardoor visstekken slecht of bijna niet bereikbaar zijn. Mogelijk is ook dit een gevolg van de Coronamaatregelen waardoor er geen onderhoud heeft plaatsgevonden.
Als gevolg hiervan is besloten de wedstrijd te verplaatsen naar een van onze eigen wateren, t.w. Het Kloosterveld in Kotten.
Alle – nieuwe – voorwaarden voor deelname aan de wedstrijden (zie hiervoor het wedstrijdreglement W.H.V. de Karper 2021) zijn ook hierop van toepassing.
Er is echter één belangrijke afwijking. Gezien de ruimte is slechts plaats voor 20 deelnemers. Aanmelden kan vanaf nu tot uiterlijk 1 juli en uitsluitend via wedstrijden@whvdekarper.nl .
Let op, geen aanmelding, geen deelname. Het Kloosterveld zal op 3 juli van 05:00 tot 14.00 uur gesloten zijn.