Wedstrijden.

Zaterdag, 5 juni 2021

Zomercompetitie wedstrijd 5 op 3 juli 2021 De Coronamaatregelen worden de komende weken wat ruimer. Onder strikte voorwaarden kunnen er binnenkort weer wedstrijden worden georganiseerd. De eerstvolgende geplande wedstrijd van de Zomercompetitie 2021 (wedstrijd 5) is zaterdag 3juli a.s. 09:30 uur aan de Berkel (Spoorbrug).

Het bestuur is er alles aangelegen deze wedstrijd doorgang te laten vinden. Er is echter nog wel een probleem(pje). Er zijn – helaas en nog steeds – te weinig mensen die bereid zijn gevonden zitting te nemen in de wedstrijdcommissie. We zullen dan ook proberen voor elke wedstrijd afzonderlijk een vijftal mensen te vinden die willen helpen bij het goed laten verlopen van de wedstrijd. Uiterlijk één dag tevoren moet er een bord worden geplaatst waarop vermeld staat dat er op die zaterdag een wedstrijd van W.H.V. De Karper plaatsvindt. Voorts moeten we op de dag zelf tevoren steknummers worden geplaatst. Er moet een “Coronafunctionaris” beschikbaar zijn die er voor zorgt dat iedereen zich aan de regels houdt. De organisatie verricht de loting. Vooraf dient men zich voor deelname te melden via email: wedstrijden@whvdekarper.nl. NB Geen aanmelding, geen deelname. Bij aankomst krijg je – na betaling van de bijdrage (met afgepast Geld) – je steknummer te horen Na de wedstrijd moet er gewogen worden. En de bordjes weer worden opgeruimd. De organisatie reikt na de wedstrijd – ter plaatste – de prijzen (waardebonnen) uit.
Het kunnen laten doorgaan van deze wedstrijd is dus afhankelijk van mensen die helpen deze wedstrijd in goede banen te leiden.
Als je wilt helpen bij de organisatie van deze wedstrijd, meld je dan aan via info@whvdekarper.nl of wedstrijden@whvdekarper.nl. Contact opnemen met een van de bestuursleden kan natuurlijk ook. Het kan toch niet zo zijn dat een vereniging als de Karper – met ruim 2.350 leden – niet in staat is wedstrijden te organiseren. Uiterlijk 20 juni wordt een beslissing genomen over het al dan niet doorgaan van de wedstrijd. Aanmelding voor deelname kan dan ook pas vanaf die datum.
Wij rekenen op jullie.

Kringwedstrijd

De op 13 juni geplande Kringwedstrijd gaat niet door. Het blijkt ook niet mogelijk om nog dit jaar een nieuwe datum te vinden.

55+wedstrijden

De eerstvolgende 55+wedstrijd staat gepland voor 22 juni. Omdat niet zeker is dat deze kan plaatsvinden, is nu al besloten deze te verplaatsen naar 6 juli a.s. De locatie blijft Het Kloosterveld. In principe gaan de overig geplande wedstrijden door.
Ook hier geldt dat vooraf aangemeld moet worden en dat de organisatie de loting verricht. Kijk op de website voor de laatste informatie.

NB
Uiteraard geldt voor alle wedstrijden dat de dan geldende Coronamaatregelen in acht genomen moeten worden. Zie voor het reglement de website.