Jaarvergaderingen 2020-2021

Vrijdag, 13 november 2020

Door de Coronamaatregelen is het helaas niet mogelijk om de conform de statuten voorgeschreven ledenvergaderingen te houden. Dat geldt in ieder geval voor ledenvergadering dit jaar. De eerstvolgende ledenvergadering is gepland op 15 maart 2021.

In deze vergadering leggen we dan verantwoording af over 2019 en 2020 en zullen goedkeuring vragen voor het jaarplan en de begroting voor 2021. Of deze door kan gaan is op dit moment niet zeker. Wij zullen jullie op de hoogte houden van de actuele stand van zaken.
Om enigszins tegemoet te komen aan de behoefte om met de leden af te stemmen, hebben wij op de website een rubriek aangemaakt waar we alle – voor leden relevante – informatie hebben samengevat. Zo vaak als daartoe aanleiding is zullen wij dat actualiseren. Daarmee menen wij in redelijkheid recht te doen aan de informatieplicht die het bestuur jegens de leden van de vereniging heeft. Het spreekt voor zich dat als jullie vragen hebben of het ergens niet mee eens zijn, jullie ons daarop ten allen tijde kunnen aanspreken. Gaag zijn we beschikbaar om een toelichting te geven.