Abonnement op Hét Visblad.

Maandag, 28 september 2020

Wist je dat

je heel voordelig een abonnement op Hét Visblad Magazine voor de Nederlandse Sportvisser van Sportvisserij Nederland kunt krijgen.

Hét Visblad verschijnt 12 keer per jaar en kost normaal € 12,95 per jaar bij automatische afschrijving. Als je het abonnement via De Karper neemt, betaal je slechts € 7,80 per jaar. Kies je hiervoor dan wordt het verschuldigde bedrag automatisch afgeschreven bij de betaling van de contributie voor het komende jaar. Hoe kun je van deze mogelijkheid gebruik maken ?

Je kunt je op drie manieren aanmelden en wel als volgt:

1.Door in te loggen op de site van Sportvisserij Nederland door te klikken naar de vispasmodule en het “vinkje” Visblad aan te zetten. Heb je nog geen account, maak die dan eerst aan.

2.Door een e-mail te sturen naar Abonnementen@sportvisserijnederland.nl en aan te geven dat je een abonnement op Hét Visblad wilt hebben via W.H.V. De Karper, Winterswijk, verenigingsnummer 455.

3.Door een e-mail te sturen naar ledenadministratie@whvdekarperl.nl. De ledenadministrateur zal dit dan doorgeven aan Sportvisserij Nederland.