Wedstrijdverslag Vis Wedstrijd 26 September.

Maandag, 28 september 2020

Deze laatste wedstrijd werd gehouden in Lochem aan het Twente Kanaal nabij Intratuin. Er hadden zich 25 vissers aangemeld.

Waarschijnlijk door het slechte weer van voorgaande dagen kwamen enkele vissers niet opdagen.
Toch kwamen er gelukkig nog 20 vissers naar het kanaal om hun kunnen te laten zien.
De vangsten bleken achteraf toch voor de meesten vissers wel tegen te vallen.

Uitslag wedstrijd 26-09-2020

Vak A
1e Jörg Frontschak 1300 gr.
2e Ulie Tieben 670 gr.
3e Nico Legters 450 gr.

Totaal gewicht vak A 3630 gr.

Vak B
1e Marco te Lintum 4470 gr.
2e Peter König 2460 gr.
3e Roger Lickfeldt 840 gr.

Totaal gewicht Vak B 9720 gr.

!!!! OPROEP !!!!
Wij zijn nog op zoek naar enkele nieuwe wedstrijd commissie leden.
De wedstrijden voor het komende jaar zullen binnenkort opnieuw worden aangevraagd.
Mocht het zijn dat we niet genoeg wedstrijd commissie leden bij elkaar kunnen krijgen zullen we tot onze spijt genoodzaakt zijn om de wedstrijden voor het komende jaar te annuleren.
Indien iemand interesse heeft als nieuwe wedstrijd commissie lid, zij kunnen zich melden bij het bestuur.

Groetjes,

Wedstrijd commissie