Zesde wedstrijd senioren competitie

Maandag, 12 september 2011

Henny Wiegerinck vist het best. De regen van de afgelopen week had er voor gezorgd dat het water in de Berkel flink stroomde, de deelnemers aan 6e wedstrijd van de seniorencompetitie van de WHV de Karper moesten dan ook met een zwaardere dobber vissen dan dat ze gewoon waren.

De dobber drifte in enkele seconden met de stroom mee, het aas rustig aanbieden en stil op de bodem leggen was er niet bij. Door de sterke stroming was de vis behoorlijk actief en werden er ook grotere voorns en windes gevangen dan bij eerdere wedstrijden. Na afloop van de wedstrijd kan de weegploeg aan de slag en in het totaal 16.5 kg vis wegen bijeengebracht door 214 vissen.
Henny Wiegerinck wist met een brasem van bijna 3 kilo en nog 23 kleinere vissen samen goed voor 4000 gram de wedstrijd te winnen, Willie Vierkant ving vlak aan de kant een flinke zeelt en nog 13 vissen totaal 2000 gram , Roger Lickfeldt ving 21 vissen samen 1500 gram.
De volgende wedstrijd en tevens de laatste van het zomerseizoen wordt gevist op 1 oktober in de Puls.

Uitslag:
1 H.Wiegerinck 100 pnt