Wedstrijdverslag Vis Wedstrijd 12 September.

Zondag, 13 september 2020

Na een niet geplande rust periode van een paar maanden, konden we alle leden weer uitnodigen om deel te nemen aan de verenigingswedstrijd van 12 september jl. en 18 vissers hebben gereageerd op deze uitnodiging.

Deze wedstrijd werd gehouden in Enschede aan het Twente Kanaal nabij Lonnekerbrug.
Er was mooi weer voorspeld, en dat bleek ook wel, het was voor ons allen een mooi vis weertje.
De vissers hadden er weer zin na zo’n lange tijd, maar wat bleek nu, de vissen lieten het massaal afweten deze dag, waardoor er zeer weinig vis werd gevangen.

Uitslag wedstrijd 12-09-2020

1e Klaus Peter Marten 2370 gr.
2e Arjan Brockötter 1940 gr.
3e Chris Slotboom 550 gr.

Totaal gewicht 7120 gr.

Deze vissers hebben zich ook al opgegeven voor de volgende wedstrijd 26 september.
Dan gaan we naar Lochem om te vissen aan het Twente Kanaal (Intratuin) Lochemsebrug en Mogezompsebrug (kmp 16.2 tot 19.3).

Er kunnen zich nog steeds W.H.V. de karper leden aanmelden, we hebben nog 12 plaatsen vrij van de maximum 30 plaatsen.
U kunt zich opgeven tot en met woensdag 23 september a.s.
Stuur een mail naar wedstrijden@whvdekarper.nl en meld je aan.

LET OP !! Er zal worden gevist in één of twee vakken dit is afhankelijk van de deelname.

Groetjes,

Wedstrijd commissie