Bertus ten Harkel wint laatste wedstrijd 55-Plus

Woensdag, 9 september 2020

De onderhoudsploeg van de W.H.V. De Karper had er wederom voor gezorgd dat de visstekken voor de deelnemers van de 55-Plus wedstrijd er weer keurig bij lagen.

Ruim op tijd waren de vissers bij de Puls aanwezig en konden na de loting in alle rust hun stek opbouwen. Aan de zijde van de keet was dit relatief eenvoudig maar de vissers aan de overzijde moesten, door de lage waterstand in de Puls, iets meer moeite doen om hun viskist goed en stevig neer te zetten. Na het begin signaal werden al snel de eerste visjes gevangen.
Bertus ten Harkel gezeten op steknummer 10 deed dit met de vaste hengel en ving maar liefst 6070 gram brasems en voorns, Ulie Tieben op steknummer 18 wist met de feeder een aantal brasems te vangen , goed voor 5060 gram.
Een verhaal apart was Willem Vredenberg, op steknummer 22 wist een grote sterke karper zijn hengel te breken, maar Willem liet zich niet kennen en kreeg de karper ook met een halve hengel in zijn leefnet.
In het totaal werd er ruim 20 kilo vis gevangen.
Deze laatste wedstrijd van 2020 werd mede mogelijk gemaakt door W.H.V. De Karper en Hooked on Fishing.

Uitslag
1 - B.ten Harkel       6070 gram