Uli Tieben wint de 55-plus wedstrijd.

Woensdag, 26 augustus 2020

Eindelijk mochten de deelnemers aan de 55-Plus wedstrijd weer laten zien wie de stress van een wedstrijd het beste aankon.

Na de afgelastingen van de wedstrijden door de Corona maatregelen en de hittegolf eerder deze maand, kon eindelijk weer een wedstrijd gevist worden.
Maar liefst 14 deelnemers waren naar het Kloosterveld in Kotten gekomen, de trainingssessies waren veel belovend en met dat vooruitzicht waren de verwachtingen bij de vissers ook hooggespannen.
De temperatuur was ideaal voor een mooie wedstrijd alleen in de loop van de middag zat iedereen al snel onder de paraplu omdat het water in het Kloosterveld regelmatig aangevuld werd met hemelwater. Het leek erop dat de vissen hier ook aan moesten wennen en minder trek hadden in aanbijten. Na afloop kon de weegploeg in het totaal 17.5 kilo vis noteren, waarvan Uli Tieben bijna 5 kilo voor zijn rekening nam.

Uitslag
1 Uli Tieben             4900 gram
2 Roger Lickfeldt     2700 gram
3 Theo Bruning       2200 gram
4 Wim Vredenberg  1500 gram
5 Clemens Brockötter en Henny Wiegerinck 1400 gram

De wedstrijd werd mede mogelijk gemaakt door W.H.V. De Karper en Hooked on Fishing.
De volgende en laatste wedstrijd van 2020 wordt gevist op dinsdag 8 september in de Puls.