!!! MAATREGELEN BESTUUR NAAR AANLEIDING VAN HET CORONAVIRUS !!!

Dinsdag, 17 maart 2020

Het zal ook jullie niet ontgaan zijn dat het Kabinet een aantal zeer ingrijpende maatregelen heeft getroffen waar we allemaal mee te maken zullen krijgen. Dat geldt zeker ook voor de activiteiten van onze vereniging.

Zo is nu al besloten alle geplande viswedstrijden t/m 7 april te annuleren. Het betreft in ieder geval de Zomercompetitie wedstrijd 1 (Twentekanaal Eefde) op 28 maart, de Drie Kolkenwedstrijd (Puls/Meddo/Kotten) op 4 april en de 55+ wedstrijd (Puls) op 7 april a.s. Deze gaan allemaal niet door. Over de andere wedstrijden is nog geen beslissing genomen. Afhankelijk van de ontwikkelingen van dat moment, zal dat uiterlijk 10 april gebeuren. Houdt de website en Facebook dan ook goed in de gaten. Ook de toezeggingen aan (buur-)visverenigingen die zijn gepland gaan niet door. De betreffende verenigingen krijgen daarover binnenkort bericht.

Ook de vislessen die waren voorbereid in samenwerking met de Vrees op resp. 1, 8 en 15 april gaan niet door.

Tot slot iets over het geplande onderhoud in Kotten. Deze werkzaamheden gaan gewoon door. De verwachting is dat die rond 10 april a.s. afgerond zijn. Een deel van de kolk zal dan nog enige tijd afgesloten zijn om de oevers weer van gras te kunnen laten voorzien.
Het kan zeker ook zo zijn dat de komende periode het onderhoud aan het water niet is wat jullie van ons gewend zijn. Ook hier zullen mogelijk beperkingen gaan gelden. Sorry al vast daar voor.

Wij realiseren ons dat het erg spijtig is dat een aantal geplande activiteiten geen doorgang kunnen vinden. Wij vragen daarvoor begrip. Organiseer geen onderlinge wedstrijden. Hiervoor zal geen toestemming worden verleend. De maatregelen door het Kabinet zijn niet voor niets genomen. Het gaat per slot van rekening om ons aller gezondheid. Er komen ongetwijfeld weer andere tijden. Dan halen we het allemaal wel weer in.