!!! L E D E N V E R G A D E R I N G GAAT NIET DOOR !!!

Vrijdag, 13 maart 2020

Het Kabinet heeft gisteren een aantal maatregelen afgekondigd om de problemen rond het Coronavirus onder controle te krijgen. Hoewel de maatregelen de geplande ledenvergadering strikt genomen niet raken, heeft het bestuur toch besloten de ledenvergadering van maandag 16 maart a.s. te annuleren. Nog niet duidelijk is wanneer dit wel gaat gebeuren. We zullen ons daarover nog beraden. Het spreekt voor zich dat u daar tijdig over wordt geïnformeerd. Wij vragen als bestuur aan eenieder begrip te hebben voor deze beslissing. Mochten er naar aanleiding van bovenstaande vragen zijn, dan kun je altijd contact met ons opnemen.