Kom naar de ledenvergadering op 16 maart a.s., maar …..

Woensdag, 11 maart 2020

Maandag 16 maart a.s. om 20.00 uur is er in het Clubhuis van Hickory aan de Bataafseweg de jaarlijkse ledenvergadering. De agenda hiervoor staat sinds 1 maart jl. op de website. De volledige agenda – met de bijlagen – ligt vanaf 19.00 uur voor jullie ter inzage.

Wij hebben over het al dan niet laten doorgaan van de ledenvergadering – in verband met het Coronavirus – contact gehad met de GGD. Deze ziet geen enkele reden – onze regio is geen risicogebied – de ledenvergadering af te blazen, maar heeft ons wel geadviseerd op de website nog even extra aandacht te vragen voor de omgang tijdens de bijeenkomst.

Natuurlijk willen wij dat jullie met velen naar de ledenvergadering komen, immers het gaat om het belang van onze vereniging. Maar ieders gezondheid is ook een belangrijke factor.

Als je hoesterig of grieperig bent, dan wel luchtwegproblemen hebt, blijf dan thuis. Het is in ons aller belang dat we geen onnodige risico’s lopen. Daar heeft niemand belang bij. Voor wie wel komt, laten we afspreken elkaar bij binnenkomst niet de hand te schudden. Natuurlijk willen we je – als je dat wilt – graag bijpraten over wat er afgesproken is. Neem daarvoor gerust contact met ons op.

Desalniettemin hopen wij, neen, vertrouwen wij er op dat jullie met velen aanwezig zullen zijn.

Wij, bestuur, zien er naar uit.